Geef jouw mening

Laat weten wat je van ons vindt!

Geef jouw mening

Bij Recreatiecentrum Oostervant streven we ernaar om een goede service te leveren, iedere dag opnieuw. Natuurlijk kan het voorkomen dat je ergens ontevreden over bent. Die ontevredenheid nemen we graag weg. Laat ons daarom weten hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren en afstemmen op jouw wensen. Ben je overigens erg tevreden over iets, dan horen wij dat uiteraard ook graag! 

Hoe nu verder bij een klacht?

  • We lossen je klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer je jouw klacht schriftelijk (per e-mail, brief) of mondeling (telefonisch, direct) indient bij de manager van Recreatiecentrum Oostervant of lokaal bij de receptie.
  • Recreatiecentrum Oostervant – T.a.v. De heer Bryan Tjon-A-Fon – Oostervantstraat 25 – 3021 PT – Rotterdam – 010 477 21 00  – administratie.oostervant@sportfondsen.nl
  • Wij reageren altijd binnen 2 werkdagen op de klacht. Binnen 10 werkdagen willen wij je klacht afhandelen. Lukt dat niet, omdat er bijvoorbeeld meer onderzoek nodig is, dan brengen wij je hiervan op de hoogte.
  • Van klachten wordt altijd een aantekening gemaakt.
  • Ben je toch niet tevreden over de klachtafhandeling? Dan kun je jouw klacht opnieuw en onafhankelijk laten beoordelen via de directie van Sportfondsen Rotterdam. Mail of stuur een brief per post naar onderstaand adres. Binnen 3 werkdagen ontvang je antwoord.
  • Sportfondsen Rotterdam – T.a.v. Hans Timmerman – Gerdesiaweg 482 – 3061 RA – Rotterdam – info@sportfondsenrotterdam.nl  
Cookies op onze website

Deze website maakt gebruik van cookies om de nodige websitefuncties te bieden. Om de websitenavigatie en jouw online ervaring te verbeteren, websiteverkeer, gebruik en interactie te analyseren en om te helpen bij onze marketing- en advertentie-inspanningen.